.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران :
تعزير شاليكوبي هاي متخلف در مازندران

شمال نیوز: مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران از تعزير شاليكوبي هاي متخلف در مازندران خبر داد و گفت : رسيدگي به تخلفات شاليكوبي ها در حيطه صلاحيت شعب تعزيرات حكومتي بوده و روساي شعب با قوانين موجود با متخلفين در صورت احراز تخلف برخورد خواهندكرد .
مهدي عباسي تصريح كرد : از آنجائيكه براي خدمات شاليكوبي ها نرخ مصوبه تعيين شده و بر اساس نرخ معيينه مي بايست اجرت دريافت كنند متاسفانه تعدادي از شاليكوبي ها بالاتر از نرخ مصوبه اجرت دريافت نمودند و مرتكب تخلف صنفي شدند .

اين مقام قضائي تعزيرات حكومتي مازندران خاطر نشان كرد : در پي انجام گشت هاي مشترك فيمابين اداره صنعت ، معدن وتجارت و تعزيرات حكومتي استان در جندين مرحله 50 واحد متخلف شناسايي و با تشكيل پرونده به تعزيرات حكومتي معرفي شدند .

وي افزود : با عنايت باينكه شعب ويژه اي در سراسر استان براي رسيدگي به اين گونه پرونده ها تعيين شده تمامي اين تعداد پرونده خارج از نوبت رسيدگي و منجر به اصدار راي شده و متخلفين در اين بخش به جزاي نقدي به مبلغ 166 ميليون و 732 هزار ريال و ديگر مجازات هاي احصاء شده محكوم شدند . لازم بذكر است تخلفات اين متخلفين شامل اخذ وجه اضافي ، عدم صدور فاكتور و عدم درج قيمت بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.